Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Le jardin de Ragnhild
Le jardin de Ragnhild
Derniers commentaires
Archives
14 décembre 2009

Noir et blanc, Queen et étoile - Svart og hvitt, Queen og stjerne

... Queen Victoria a passé la journée à Oslo et vient de passer devant mes fenêtres avec ses passagers de croisière de Noël (Queen Victoria har tilbragt dagen i Oslo, og passerte nettopp forbi stuevinduet på julecruise) ...

Queen_Victoria
... (pardonnez-moi pour la qualité très floue de cette photo, mais il fallait faire très vite avant qu'elle disparaisse - beklager dårlig kvalitet på bildet, men jeg måtte skynde meg før hun forsvant av syne) ...

... devant mes fenêtres il y a plein de crassulas (vinduskarmen min er full av pengeblomster - Crassula) ...

blomsterknopper
... celle-ci est en train de refleurir ( c'est la seule qui a des fleurs chaque année ) (denne har nettopp begynt å blomstre igjen; det er den eneste som blomstrer hvert år) ...
blomst
... des toute, toute petites étoiles (bittebittesmå stjerner) ...

blomst1

... très printanier (får nesten vårfølelse) ...

blomst2

... il y a du noir et du blanc aussi dans un très graaaand 'truc' que j'ai fini aujourd'hui ( chuuuttt - cadeau de Noël, donc pas de photo ) ...

Publicité
Commentaires
B
La mienne aussi est en fleurs, je l'ai photographiée!!!!!!!
K
magique tes photos de ce bateau tout illuminé!! et de si jolies fleurs pour Noël...
N
Men hva slags venninne er jeg egentlig? <br /> Jeg glemte helt å høre hvordan det er med deg i dag!!! Håper formen er bra igjen! <br /> Så gøy at det store hemmeluge er ferdig!!! <br /> <br /> En klem til :D
N
Et MOI je les ai vu en vrai! <br /> Elles sont très belles!<br /> Tu as des mains vertes, ma belle!!!<br /> <br /> Grosses bisous de l'autre côté du fjord!
M
Så skjønne blomster! Jeg ante ikke at pengeblomsten hadde blomster en gang jeg - det har nemlig aldri mine hatt :) <br /> <br /> Ellers er vi i full sving med juleforberedelser, -avslutninger og alt som hører førjulstiden til. Litt stress, men mest kos :) <br /> <br /> Klem
Le jardin de Ragnhild
Publicité
Newsletter
Publicité