Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Le jardin de Ragnhild
Le jardin de Ragnhild
Derniers commentaires
Archives
28 novembre 2009

Tricot gris, blues et rouge - Grått, blues og rødt strikketøy

... Ce matin, les sirènes sonnaient pendant des heures. Le brouillard s'en va petit à petit, et maintenant on voit quand même les îles au milieu du fjord. Il pleut ! (I morges ulte tåkelurene i timesvis. Tåka letter litt etter litt, og nå kan man i det minste se øyene midt i fjorden. Det regner!) ...

gr__fjord

... Alors, pas de jardinage aujourd'hui, mais j'ai bien travaillé au soleil hier! (Ikkeno' haging i dag, men jeg fikk unna en hel del i godværet i går) ...

... J'ai tout à fait oublié de vous montrer le bonnet GRIS que j'ai tricoté pour mon mari pour qu'il n'ait pas froid aux oreilles les matins en allant au boulot en vélo (Jeg har forresten helt glemt å vise den GRÅ lua som jeg strikket til gubben sånn at han ikke skulle fryse ørene av seg når han sykler til jobb) ...

lue

( modèle : aucun, mais le dessin est le même que des parties de son pull ) (mønster fra eget hode, men jeg har brukt en detalj fra genseren som jeg strikket til ham tidligere i år)

... ce soir nous allons avec notre blues club à Notodden pour un show / concours national / fête blues (i kveld er det landskappleik på Notodden, og om et par timer setter vi oss i den lokale bluesbussen. Ikke verst å bli kjørt dør-til-dør) ...

... en attendant le bus et les copains/copines blues, je tricote un 'petit truc' rouge foncé ( la photo ne donne pas la couleur correcte ) (mens vi venter på bussavgang med den glade bluesgjengen, strikker jeg litt på et lite, rødt strikketøy - fargene er ikke korrekt gjengitt på fotoet) ...

kjole

... je te souhaite une bonne journée !!! ha en herlig dag!!! ...

Publicité
Commentaires
L
que c'est beau tout ça!!! de très belles couleurs aussi!!!
K
très gris chez toi ce matin....mais quel joli rouge ce petit quelque chose que tu tricotes!!
D
Même sous le brouillard, tes photos sont superbes<br /> Les bonnets doivent être bien chauds !<br /> Un gros, gros bisou et bon dimanche
S
Ååååå, det røde så spennende ut! Og babysilk er et deilig garn.<br /> Ja, jeg prøver å strikke julegaver, jeg også, men vips, så blir de til noe til meg selv. jeg får visst kjøpe gavene i år, tror jeg.
F
Synes at det var noe kjent med det strikketøyet.. Pass på når du kommer lenger opp, jeg slurvet litt med å lese oppskriften og måtte rekke op igjen. Det gjelder inntagningene mot slutten...<br /> Gleder meg til Drøbaktreff! Har bestilt sol jeg...
Le jardin de Ragnhild
Publicité
Newsletter
Publicité