Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Le jardin de Ragnhild
Le jardin de Ragnhild
Derniers commentaires
Archives
11 août 2009

Tentation dans mon pommier

... Te souviens-tu de cette photo que je t'ai montré il y a quelques jours ? ...

(norsk: se nederst)

epler1

... en fait, cette fois-ci c'est quelque chose pour MOI - ouiiiii ...

tunika

... un tunique en lin/coton ( modèle Drops, Garnstudio ) ...

tunika1

... J'ai acheté les pelotes quand j'étais chez Ninne sur son île début juillet. J'adore le lin ...

... Je la porte aujourd'hui car nous avons du SOLEIL après la pluie ( tant de pluie cet été au sud de la Norvège !) ...

... mille bisous ...

****

Endelig har jeg strikket noe til meg selv! Jeg kjøpte garn (Drops bomull/lin) da jeg besøkte Ninne på øya i begynnelsen av juli. Vi måtte jo inn til fastlandet for å proviantere til helga, og da lå garnbutikken der med alle sine fristelser ;D. Klarte ikke å motstå 40% avslag heller på dette herlige garnet, jeg... I dag har jeg tatt den på for å hylle sola som endelig er framme igjen; det har vært altfor vått her sørpå i sommer - men nordpå har dere kost dere med sol og varme, og det er dere jammen vel unt!!!! Modell fra Garnstudio (følg link i fransk tekst).

Ha en herlig dag!!!

Publicité
Commentaires
L
magnifique tunique en lin!! bravo à toi et superbe mise en scène avec de jolies pommes!!
C
Et tant de pluie cet été au nord de la Bretagne !!<br /> Encore aujourd'hui, il fait tout gris alors qu'un beau soleil brillait hier après-midi :o(<br /> La tunique est très belle, j'adore le lin moi aussi, tout comme toi, et le chanvre, plus brut et épais ... ("hamp" en norvégien, je crois ...! )
N
Ja nå er jeg hjemme!!!<br /> Hjemom... får jeg vel si... for i morgen etter jobb går turen ut til min egen lille øe øy ;)<br /> - ikke bloggen altså!<br /> Så masse du har utrettet mens jeg har drevet dank (les: ryddet i fjøset, bekjempet bjrkeinvasjon, plukket sopp, lest og strikket og kost meg)!!! Kjempefin lintunika! Jeg har bare såvidt begynt på min ;)<br /> Snakkes i morgen! Vi har ett og annet å bestille, bokstavelig talt! Nå er det rett i loppekassa for meg etter 8 timers reise... det blir et lite a-menneske trøtt om kvelden av, vet du! <br /> <br /> Stooor klem
L
Er det kald i Norge nu ?!!!!<br /> <br /> God nat !
S
wahouuu !!! quelle jolie tunique Ragnhild !!! j'aime beaucoup !!!! il en pousse de drôles de trucs dans ton pommier ???
Le jardin de Ragnhild
Publicité
Newsletter
Publicité